دانلود فیلم سینمایی تنها Alone 2020 دوبله فارسی و سانسور شده 

دانلود فیلم خارجی تنها 2020 به صورت رایگان 

download new movie Alone 2020  for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم تنها 2020 

فیلم  سینمایی Alone 2020  با ژانری مهیج و ترسناک در سال 2020 به کارگردانی جان هیامز و در کشور آمریکا اکران شد. این فیلم به دلیل داشتن نمرات قابل قبول و امتیاز 6.2 از 10 را در سایت IMBD دریاقت کرده و موفق شد 66 درصد از نظر کاربران را به خود جلب کند .قابل ذکر است: سینمایی تنها 2020 به دلیل جذابیت و در خودساختگی اجتماعی اش دارای نقد های مثبت و هم چنین نقد منفی نیزمی باشد.

 

 به طور میانگین نویسنده آن توانسته با ژانری ترسناک ولی متفاوت تر از جریانات سینمایی هالیودی فیلمی فوق العاده دیدنی را به تصویر بکشد.  با این حال اندکی از افراد تصور دارند که این فیلم به گونه ای آزار دهنده و ناامید کننده جلو میدهد، چرا که مهر تایید برای همه ترس هایمان درباره ی جامعه زده و انسان را از واقعیت درونی دور می کند.همچنین باید گفت ، که دو بازیگر نقش اصلی داستان ما هیچ یک جز افراد کار بلد و مشهور نبوده اند. اما به خوبی با کاراکتر خود مچ شده و توانسته اند اجرای بی نظیر داشته باشند.نکته دیگری  که این فیلم به شخص القا می کند ، این است که نمی توان نقش مثبت و یا منفی را از هم تشخصیص داد. و این به خودی خود به یک واقعیت دنیای امروزی می پردازد.

 

 و نشان می دهد که نباید به هیچ کس اعتماد داشت زیرا ممکن است با هیولایی بزرگ روبه رو شوی . البته باید اضافه کرد که این فیلم ارزش دیدن دارد و شما میتوانید آن را به صورت رایگان با دوبله فارسی با چهار کیفیت عالی  از سایت آیرو مووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Alone 2020

کارگردان : جان هیامز

تهیه کننده و نویسنده  : ماتیاس اولسون

بازیگران : اندرونی هلد ، مارس منچاک ، جولی ویلسون

تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2920

ژانر فیلم : هیجانی ، وحشت

محصول کشور : آمریکا

تصاویر فیلم 

داستان فیلم Alone 2020

 

بازیگران فیلم Alone 2020

 

پشت صحنه فیلم Alone 2020