دانلود فیلم سینمایی زیر صفر Below Zero 2021 با کیفیت  1080p+720p+480p

دانلود فیلم خارجی زیر صفر 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده فارسی 

download new  movie Below Zero 2021 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره زیر صفر 2021 

دانلود فیلم Below Zero 2021 با ژانری اکشن ، جنایی ، ماجراجویی محصول کشور 2021 به کارگردانی لوییس کوییلز و نویسندگی لوییس کوییلز ، فرناندو ناوارو بوده است. و در همان هفته های اولیه اکران خود توانست فروش بسیار خوبی داشته و به عنوان اثر هم ژانر رتبه 35 در میان فیلم اسپانیایی و امتیاز 6.2 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD ازآن خود کند. با این حال تماشای این سینمایی جذاب و مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی زیر صفر 2021 می توان به حضور جاویر گوتی رز ، کارا الیجالده ، لویز کالیجو  اشاره کرد، که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. و سعی داشتن با در هم آمیختگی اکشن  و صحنه های ماجراجویی هیجان مخاطب را چند برابر کرده و به عنوان شخصیت پردازی های کاملا دقیق با اثری قابل وصف فیلمی درخور مخاطب  بسازد که گویی تا حدودی در اعمال حقیقت موفق بوده است.

 

داستان فیلم زیرصفر 2021 در یک جاده متروکه، ماشین حمل زندانیان مورد حمله عده ای از خلافکاران قرار می گیرد ، که در این حین مارتین پلیسی که رانندگی می کرده زنده می ماند و سعی دارد تا موقعیت خود را تقویت کند، در حالی که حمله کنندگان فقط به دنبال راهی برای کشتن وی هستند …

 

عوامل ساخت و تولید Below Zero 2021

کارگردان : لوییس کوییلز

نویسنده : لوییس کوییلز ، فرناندو ناوارو

بازیگران : جاویر گوتی رز ، کارا الیجالده ، لویز کالیجو

تاریخ انتشار : 2021

زمان فیلم : 106 دقیقه

ژانر فیلم : اکشن ، جنایی ، ماجراجویی

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس فارسی

توزیع کننده : نت فلیکس

 

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Below Zero 2021

 

بازیگران فیلم Below Zero 2021

 

نقد وبررسی فیلم Below Zero 2021