دانلود انیمیشن ولف واکر Wolf Walkers 2020 با دوبله فارسی + سانسور شده 

دانلود انیمیشن خارجی ولف واکر 2020 با کیفیت 4k

download new animation Wolf Walkers 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم ولف واکر 2020 

انیمیشن Wolf Walkers 2020 با ژانری خانوادگی و ماجراجویی محصول کشور آمریکا _انگلستان در سال 2020 و به کارگردانی رز استوارت ، تم موری به اکران رسیده و در همان هفته های اولیه اکران توانست از ارزش اقتصادی رو به بالایی برخوردار بوده و فروش فوق العاده ای داشته باشد. نکته جالب این انیمیشن، نحوه روایت داستان بوده  که برگرفته از داستان های پریان است و تماشای آن همانند، دیدن یک کارتون و یا قصه کهن به نظر می رسد. اما با این حال به عنوان جذاب ترین آثار در میان رده های ابتدایی قرار گرفته و توانست آرای مردمی 951 و امتیاز 8.3 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

به گفته منتقدان زیادی این انیمیشن رقیب بزرگی برای انیمیشن دیدنی روح به شمار می آید. ولی بعید است بتواند از روح پیشی گرفته و خود را موفق تر جلوه دهد. با این حال باید گفت می تواند بهترین اثر بعد از انیمیشن مهیج روح به شمار آمده و منظر محتوایی و جلوه خاصی به سینمای هالیودی و ساخت انیمیشن بدهد.

 

بسیاری از منتقدان این انیمیشن را کاملا مهیج گونه دانسته و گمان می برند، که تماشای آن مانند نفس کشیدن در هوای آزاد  و ترسیم صحنه های رنگی و بی بدیر از انیمیشن است که حال آدم را خوب می کند و مخاطب را با دنیای جادویی و جذابی آشنا می کند،  تا به دور از هر گونه اثار تکرارگونه و نطنز قرار بگیرد و به درستی در انتخاب محتوای خود دست و دل باز باشد. با این حال تماشای این انیمیشن هیجان انگیز به جد توصیه شده و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای ان لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Wolf Walkers 2020

کارگردان : رز استوارت ، تم موری

نویسنده : جریکا کلند

بازیگران : سین بین ، هونور کنافسی ، ماریا دویله کندی

تاریخ انتشار : 2020

توزیع کننده : وات دیزنی

زبان فیلم :  انگلیسی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : خانوادگی ، ماجراجویی

مدت زمان : 103 دقیقه

محصول کشور : آمریکا _ انگلستان

 

تصاویر فیلم 

تصاویر انیمیشن Wolf Walkers 2020

 

نقد وبررسی انیمیشن Wolf Walkers 2020

 

بازیگران انیمیشن Wolf Walkers 2020