دانلود انمیشن درون و بیرون با سرعت فوق العاده

انیمیشن جذاب درون و بیرون با  دو کیفیت بالا

downlid new Animation Inside Out link for direct 

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره انیمیشن  Inside Out

این انیمیش به کارگردانی پیت داکتر در سال 2015 اکران شد که انیمیشنی جذاب برای خانواده است اما برای کودکانمکمتر جذابیتی دارد چرا که این انیمیشن پا در دنیای عمیق روانشناسی گذاشته و و کودکان نمیتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. داستان انمیشت درباره دختری بله نام رایلی است که باید با خانواده اش بخاطر تعقیر شغل پدرش  از مینی سوتا به سان فرانسیسکو نقل مکان کنند رایلی از اینکه از مدرسه ودوستان خود دور میشود غمگین وناراحت است و احساسات در مغز او قصد دارند تا او را شاد کنند اما خشم کار را خراب میکند وباعث میشود تا رایلی به سمت مینی سوتا فرار کند و….

 

راهبرد این انیمیشن درون و بیرون چیست ؟

این فیلم، با یک رویکرد روانشناسانه، شخصیت شناسی و تربیتی در محتوا روبروست که با خلاقیت فوق العاده در فیلمنامه و همچنین در ساخت و پرداخت، به خوبی درخشیده است. این فیلم بر خلاف فانتزیهای قبلی آثار پیکسار به دنیای واقعی و استفاده از پرسوناژهای انسانی نزدیکتر است، در این فیلم  دیگر اشیا و حیوانات سخن نمی گویند و جان ندارند.

 

 

موضوع کلی چیست ؟

فیلمساز، این قالب و روش را برای انتقال مفاهیم مدنظر فیلمنامه، که بسیار هم سنگین و سخت هضم تر از محتوای فیلمهای رایج انیمیشن کودکانه می باشد، انتخاب کرده است. فرم و محتوایی که علاوه بر جذب مخاطب کودک، بزرگسالان را نیز به جهت آموزش الگوهای تربیتی و رفتاری و عمل به هدایت کودکان، در تشخیص و انتخاب راهکار مناسب ، جذب نموده است… انتخاب شدن حس شادی به عنوان رهبر بقیه احساسات(غم،استرس،خشم،بی حوصله) یک دختر یازده ساله بیانگر این است که کودکان در این سن احساس شادی را به هرحس دیگری ترجیح میدهند و اکثر ظرفیت ذهن خود را به این حس اختصاص میدهند.

 

 عوامل فیلم

کارگردان: پیت داکتر

نویسنده: پیت داکتر،مگ لفاوه،جاش کولی

موسیقی:  مایکل جاکینو

بازیگران: امی پولر،فیلیس اسمیت،بیل هیدر،لوییس بلک،میندی کالینگ،دایان لینپ

 

تصاویری از فیلم

نقدهای انیمیشن درون وبیرون

 

دانلود تیزر درون وبیرون