دانلود فیلم سینمایی آخرین قتل Final Kill 2020 با  کیفیت عالی + سانسور شده 

دانلود فیلم خارجی آخرین قتل 2020 با دوبله فارسی 

download new movie Final Kill 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم آخرین قتل 2020 

فیلم final kill 2020 با ژانری اکشن محصول کشور آمریکا در سال 2020 به کارگردانی و نویسندگی جاستین لی یکی از نویسندگان کاربلد هالیودی بوده که توانست موفقیت زیادی در ساخت و تولید این سینمایی جذاب داشته باشد. با این حال گفته می شود این فیلم مهیج به دلیل جذابیت و  طرفدارای منتقدان مورد بررسی و حمایت قرار گرفته و توانست رتبه 45 در میان فیلم های هم ژانر خود و امتیاز 4.5 را از سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرده و ششصد و چهل و پنج رای در میان ارای مردمی به دست اورد که این نشان از محبوبیت فیلم در میان طرفداران دارد .

 

از بازیگران معرف و این فیلم می توان به حضور اد مورون ، راندی کوتر ، دراو پینسکی اشاره کرد. که به خوبی به ایفای نقش پرداخته و توانسته اند  اثری کاملا اکشن و مهیج با داستانی جدید و شخصیت پردازی های موثر در فیلم را به تصویر بکشد و به عنوان یکی از فیلمهای اکشن هالیودی مخاطبان زیادی داشته باشند.  با این حال تماشای این فیلم مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

داستان این فیلم با گونه ای اکشن درباره ی یک متخصص حفاظت است،که تصمیم می گیرد قبل از بازنشستگی یک شغل دیگر و موثر را برای خود انتخاب کند. او وظیفه محافظت از زوجی که هشت میلیارد دلار از یک خانواده  بی رحم  دزدیده اند را دارد، اما در طول داستان درگیر اتفاقات عجیبی می شود …

 

عوامل ساخت و تولید Final Kill 2020

کارگردان و نویسنده : جاستین لی

بازیگران : اد مورون ، راندی کوتر ، دراو پینسکی

تاریخ انتشار : 2020

توزیع کننده : نتفلیکس

محصول کشور : آمریکا

زمان فیلم : 70 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : اکشن ، مهیج

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم final kill 202 

 

بازیگران فیلم final kill 202

 

پشت صحنه فیلم final kill 202