دانلود فیلم سینمایی هشتصد The Eight Hundred 2020 با بدون سانسور با کیفیت اچ دی 

دانلود اثر سینمایی  هشتصد 2020 با ژانر اکشن ، تاریخی ، درام و زیرنویس فارسی 

download new movie The Eight Hundred 2020 for direct link 

پخش تریلر فیلم با لینک های دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم هشتصد 2020 

فیلم سینمایی The Eight Hundred 2020 فیلمی مهیج و پر سر و صدا محصول کشور چین است. داستان این فیلم بسیار پر طرفدار و پر شور بوده به  گونه ای که تاکنون نیز بر سر زبانها می باشد . داستان این فیلم از آنجایی آغاز می شود  که نیروهای ژاپنی سعی در غارت انبار شانگهای دارند و هشتصد نیروی سرباز مقاوم چینی در مقابل مزدوری آنها مقاومت کرده اما در جنگ شکست می خورند. با این حال با دلاوری های جانانه دفاع هشتصد سرباز افسانه ای ،  پیروز جنگ می شوند.

 

فیلم سینمایی هشتصد 2020 به دلیل پر طرفدار بودن و در ساختگی فیلم نامه نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کرد و توانست رای مردمی چشمگیر 7.9 از 10 را به خود اختصاص داده  و در اولین اکران خود فروش گیشه ای 115 میلیون دلاری داشته و خستگی از جان فیلمسازانس به در ببرد. با این حال گفته می شود، که اکران این فیلم به دلیل وجود مافیا های سینمایی چندی به عقب افتاده اما سرانجام توانست به رویایی که در سر داشت بپردازد .ناگفته نماند  که حضور بازیگران توامند و با استعداد باعث حضور مخاطبان زیادی شد و شرکت نت فلیکس وظیفه پخش آن را برعهده داشت.

 

هم چنین می توان اشاره کرد: که این فیلم تاریخی مورد پسند اکثریت جبهه های کمونیستی قرار گرفته و نشان دهد که سیاست ورزی های غربی ناخواسته باعث سستی شانگهای شده همانطور که در انتهای داستان به طور مرموزی به ضد فاشیست بودن نیروی چینی اشاره کرد و نتیجه پیروی آن ها را جبهه کمونیستی نامید.

 

عوامل ساخت و تولید The Eight Hundred 2020

کارگردان و نویسنده : گان های

تهیه کننده : وانگ زونگ لی

بازیگران :هانگ زی گونگ، ژانگ جونی، اوهو اویو، جیانگ وو ،ژانگ یی، وانگ گیانیانگ،دو چان، ویسون وی

موسیقی : روپرت گرگسون ، ویلیامز

فیلمبردار : کائو یو

تاریخ انتشار : 21 اوت 2020

محصول کشور : چین

ژانر فیلم : اکشن، تاریخی، درام

تصاویر فیلم

بازیگران فیلم The Eight Hundred 2020

 

داستان فیلم The Eight Hundred 2020

 

پشت صحنه فیلم The Eight Hundred 2020