دانلود فیلم سینمایی شمشیرباز The Swordsman 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی شمشیرباز 2020 با ژانر ترسناک ف درام و اکشن 

download new movie The Swordsman 2020 for direct link 

پخش آنلانی تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم شمشیرباز 2020 

فیلم The Swordsman 2020 با ژانری اکشن ، ترسناک . درام محصول کشور کره جنوبی و به کارگردانی و نویسندگی جی هون چوی  می باشد که در سال 2020 اکران شد و در همان هفته های اولیه اکران توانست جز پرفروش ترین آثار سینمایی کره جنوبی به حساب آمده و ارای مردمی 34.23 هزار و امتیاز 6.5 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال تماشای این سینمایی خفن و جذاب برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حضور بازیگرانی همچون جانگ هایوک ، مان سیگ جیسون ، انجلینا دانی لاوا  اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. همانطور که از نامش پیداست فیلم های سینمایی این چنین با مضمونی امپراطوری و شمشیربازی در میان می باشد و همیشه با ژانر هایی همراه بوده که همه ی جهان مخصوصا ایرانیان علاقه شدیدی به تماشای آن دارند.

 

داستان این سینمایی مهیج درباره ی یکی از بزرگترین شمشیرباز ها و نگهبان سلطنتی چوسان بوده که در نتیجه درگیری میان قبایل مجبور به پنهان شدن می شود ، که از زندگی همچنین انزوای خود بسیار راضی است . اما ورق برمی گردد و شمشیرباز پس از کور شدن در کودتا علیه پادشاه  ،در شهر خود مخفی می شود ،  اما زمانی که قاچاقچیان تصمیم می گیرند دخترش را بدوزدند مجبور می شود پس از چند سال دوباره دست به شمشیر مقابل دشمن بایستد.

 

عوامل ساخت و تولید The Swordsman 2020

کارگردان و نویسنده : جی هون چوی

بازیگران : جانگ هایوک ، مان سیگ جیسون ، انجلینا دانی لاوا

تاریخ انتشار : 5 اکتبر 2020

زمان فیلم : 99 دقیقه

ژانر فیلم : اکشن ، ترسناک ، درام

زبان فیلم : کره ای _ زیرنویس چسبیده فارسی

محصول کشور : کره ی جنوبی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم The Swordsman 2020

 

بازیگران فیلم The Swordsman 2020

 

نقد وبررسی فیلم The Swordsman 2020