دانلود انیمیشن روح 2020 Soul  بدون حذفیات اضافی 

دانلود انیمیشن روح 2020 با دوبله فارسی 

download new animation soul 2020 for direct link

پخش آنلاین تریلر انیمیشن با لینک مستقیم در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی انیمیشن روح 2020 

انیمیشن 2020 Soul با ژانری کمدی و ماجراجویی محصول کشور آمریکا در سال 2020 در لندن اکران شد و در همان ساعات اولیه خود موفق به جذب شماری از مخاطبان شده و جز پر بحث ترین و جذاب ترین چدیده های انیمیشنی سصال شد. و توانست رای 8.3 از 10 را در سایت IMBD دریافت کند .

 

به گفته برخی از منتقدان این انیمیشن با پیچیدگی خارق العاده خود  به دور از هر گونه تکرار و هرز گرایی به سمت دیدگاه دیگری نگاه کرده و به گونه به سمت پر ابهام ترین مسئله ی خلقت جهان روی آورده است و توانسته مفهوم ناخودآگاه و کارگردن ذهن را به تصویر بکشد که  به گونه ی خود را به سوی سفرهای معنوی و درونی انسان کشانده است. و همین چالش برانگیز بودن ان توانست مورد بحث و ارجعیت نسبت به انیمیشن های کودکانه دیگر قرار بگیرد.

 

به نظر من جذاب ترین بخش انیمیشن و جدایی ناپذیر آن حضور تصاویر و رنگ های شاد و زیبای آن است که به گونه ای احساسات و سفر درونی را درون تو به چالش کشیده، که گویی در این حال زندگی می کنی و بخاطر شکل روایی و تصویر گرایی زیبایش مورد تایید همه اقشار می باشد.

 

خلاصه کلی Soul

داستان خاص این انیمیشن درباره ی مرد موسیقی دانی بنام جوگاردنر بوده که در دبیرستان موسیقی تدریس می کند. جو همیشه آرزو دارد تا بتواند، موسیقی جاز را در صحنه ها به صدا دربیاورد او سرانجام موفق به این کار می شود اما در حادثه ای ناگوار روح او از تن جدا شده و به سمینار خود منتقل می شود، آنجا مرکزی ناشناخته برای اوست جاییست که روح ها در آن رشد کرده و سپس به کالبد نوزادان منتقل می شود. جو  باید برای بازگشت به زمین روی نفر 22 کار کند  غافل از اینکه 22 چنین قصدی ندارد و…

 

عوامل ساخت و تولید آن 

کارگردان : پیت داکتر

تهیه کننده : دانا مورای

فیلم نامه نویس : پیت داکتر

بازیگران : جیمی فاکس ،تینا فی ،فیلیسیا رشاد،داوید دیگز

موسیقی : ترنت رزنر

توزیع کننده : والت دیزنی

تاریخ انتشار : 25 دسامبر 2020

ژانر انیمیشن : کمدی ، ماجراجویی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر انیمیمشن 2020 Soul

 

پشت صحنه انیمیشن 2020 Soul

 

بازیگران 2020 Soul