دانلود انیمیشن کله حبابی ها Bobbleheads 2020 با دوبله فارسی 

دانلود مهیج انیمیشن کله حبابی ها 2020 با لینک رایگان 

download new animation Bobbleheads 2020  for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی انیمیشن کله حبابی ها 2020 

انیمیشن Bobbleheads 2020 با ژانری خانوادگی محصول کشور امریکا در سال 2020 و به زبان انگلیسی می باشد. این انیمیشن یکی دیگر از آثار انیمیشنی و جذاب کریک ویس می باشد که توانسته مخاطبان زیادی را با داستان جذاب خود از اقشار مختلف و کودکان و نوجوانان را به تماشا وا دارد.

 

این انیمیشن جذاب و دیدنی مورد استقبال قرار گرفته و توانست رای مردمی 89 هزار و امتیاز 4.7 را از سایت IMBD ازآن خود کند با این حال دیدن این انیمیشن جذاب برای یکبار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آنرا به صورت رایگان در سایت ایرومووی تماشا کرده و لذت ببرید.

 

این انیمیشن دیدنی به دلیل دارا بودن صحنه های هنری و کاملا پرهیجان با رنگ های مختلف و اسباب بازی های کوچک که توان حرف زدن دارند قطعا برای همه جالب است و تصوری که همه ما از کودکی در خود داشتیم را می توانیم با تماشای آن به خوبی به کودک درون خود زنده کنیم.

 

خلاصه کلی Bobbleheads 2020 

انیمیشن کله حبابی ها داستانی کاملا مهیج داشته و اسباب بازی های کوچک کله بزرگی را به تصویر می کشد  که به طور ناگهانی قادر به حرف زدن و فعالیت شده اند . اما با مشکل بزرگی مواجه هستند  مهمان ناخونده ای که در تلاش هستند که یکی از دوستان صمیمی آنها که بازیکن بیسبال بوده و همه دوستش دارند  را با اسباب بازی دیگری جایگزین کنند حال آنها قرار است با تمام توان مقاومت کرده و ماجراجویی های زیادی را به اسم خود ثبت کنند …

 

عوامل ساخت و تولید Bobbleheads 2020 

کارگردان : کریک ویس

نویسنده : کرال گیروس ، تاب مورفی

بازیگران : هالا فاینلی ، جنیفر کولیدگ ، چعر

تاریخ انتشار : 2020

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

محصول کشور : آمریکا

ژانر فیلم : انییمشن ، خانوادگی

مدت زمان : 81

 

تصاویر فیلم 

تصاویر انیمیشن Bobbleheads 2020

 

داستان انییمشن Bobbleheads 2020

 

پشت صحنه انیمیشن Bobbleheads 2020