دانلود انیمیشن جدید به پیش (Onward) با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت بالا و حجم کم

Download new animation Onward for direct

گالری تصویر و تریلر اضافه شد

 

توضیحات مختصر درباره ی انیمیشن

استودیوی انیمیشن‌ سازی پیکسار پس از ساخت چندین دنباله در طول سال‌ های گذشته و پایان این روند در سال 2019، سال 2020 را با اکران یک انیمیشن اورجینال جدید آغاز کرده است.  دن اسکنلون (کارگردان انیمیشن) پس از همکاری در انیمیشن Monsters University، دن اسکنلون در دومین تجربه کارگردانی و همکاری خود با پیکسار , انیمیشن Onward را کارگردانی کرده که بیشتر یک اثر شخصی برای وی نیز بوده است. Dan Scanlon در دو سالگی پدر خود را از دست داد و وقت زیادی را برای پیدا کردن دلیل فوت پدرش صرف کرد اما به نتیجه ای نرسید. او به دنبال این بود که مزه ی یک روز وقت گذراندن با پدر چگونه است.

 

نیمیشن Onward داستان دو برادر از نژاد اِلف‌ها با نام‌های بارلی، برادر بزرگ‌تر و ایان، برادر کوچک تر و خجالتی را در حومه‌ی شهری قرارگرفته درون یک دنیای خیالی و فانتزی دنبال می‌ کنند.

 

در واقع در این ماجراجویی آن‌ ها به‌ دنبال یافتن پدر مرحوم خود در جهانی دیگر هستند و این دو برادر موفق شده‌ اند تا با چوب جادوگری پدرشان بخشی از او را دوباره زنده کنند، اما برای زنده کردن باقی مانده بدن پدرشان تنها ۲۴ ساعت فرصت دارند تا جادو را کامل کنند. این فیلم دقیقا از تخیل کارگردان داستان برداری شده است. صدا پیشگانی چون کریس پرت و تام هالند  در این انیمیشن وجود دارند که صداپیشگی شخصیت‌های اصلی را بر عهده دارند.

 

این انیمیشن توانست نظرات مثبت مردم و منتقدان را به خود جذب کرد و به این اثر لقب احساسی ترین انیمیشن پیکسار را دادند. این اثر نیز مانند بیشتر انیمیشن ها توسط دو شرکت والت دیزنی و پیکسار ساخته شده است.

 

عوامل ساخت

کارگردان: Dan Scanlon

ستارگان(صدا پیشگان) :Tom Holland, Chris Pratt, Julia Louis-Dreyfus

ژانر: ماجراجویی – احساسی – خانوادگی

زبان انگلیسی

گالری تصاویر

 

انیمیشن به پیش

 

صحنه ای از به پیش