دانلود فیلم شکلاتی با لینک مستقیم

فیلم خوشمزه شکلاتی با کیفیت بالا

download new movie Chocolate for link dairect

تصاویر فیلم منتشر شد

 

اندکی درباره فیلم

فیلم شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق اولین اثر طولانی اوست که نگرش متفاوتی به دنیای کودکان دارد،شاید با دیدن تیزر و نام فیلم فکر کنید که این فیلم برای بچه هاست و بزرگتر ها با دیدن ان لذت نمیبرند اما صحنه های جذاب و خلاقیت کارگردان این فیلم را برای شما هم جذاب میکند.

این فیلم در روز چهارشنبه 8 آذرماه اکران شد و برای اکثر مخاطبان جذابیت و ویژگی های جذابی داشت من خودم قبل از دیدن این فیلم فکر میکردم کپی برداری از انیمیشن بچه رئیس یا حد اقل کپی از ایده ان باشد اما فیلم کاملا جالبی بود.

 

سهیل موفق متولد ۱۳۵۹ در تهران، کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازیگری در سریال‌های تلویزیونی آغاز کرد و آخرین کارش کارگردانی فیلم تلویزیونی مسابقه ازدواج بود.

ایرج محمدی روزبهانی تهیه کننده این فیلم است که از سال هفتاد و نه تهیه کنندگی میکند از محبوب تیرن فیلم های مربوط به ایشان میتوان به خوش نشین ها اشاره کرد.

 

این فیلم با اسم و فیلم نامه و تصاویرش قصد دارد تا کام مخاطب را شیرین کند تا انها ناراضی صندلی های سینما را ترک نکنند،همیشه شیرین کام باشید…

 

اندکی درباره شکلاتی ها

محمدرضا شیرخانلو نوجوان شیرینی است که درسال 1385 چشم در جهان گشود  و اولین بازی خود را در فیلم چک برگشتی تجربه کرد.

شبنم مقدمی متولد سال 1351 درتهران است که در سال 84 ازدواج کرد و سابقه سینمایی او به سال 1372 برمیگردد یکی از فیلم های او سریال هیولا است.

محمدرضا هدایتی متولد سال 52 در تهران است که از سال 1377 وارد عزصه سینما شده است فیلم نهنگ آبی از سریال های او میباشد.

ارزنگ امیر فضلی بازیگر کمدی سری فیلم اخراجی ها چهل و نه سال دارد ،بیست وشش فیلم سینمایی بازی کرده و از سال 72 در سینما حضور دارد.

 

عوامل فیلم

کارگردان:

تهیه کننده:

فیلم بردار

 

تصاویری از فیلم 

تیزر فیلم شکلاتی

 

شبنم مقدمی شکلاتی میشود

 

شیرخانلود رئیس شکلاتی