دانلود فیلم عشقولانس با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت عالی و حجم کم

کامل بدون حذفیات

 

توضیحات مختصر درباره ی فیلم

فیلم عشقولانس به کارگردانی محسن ماهینی در ژانر کمدی محصول 1395 می باشد . داستان فیلم درباره ی پسری به نام امیر است که در دانشگاه برای سایر دانشجویان نسخه ی ازدواج می پیچد و دانشجویان را با همدیگر آشنا می کند . او در این کار خیلی وارد است اما همیشه می گوید عشق دروغ است و به آن اعتقادی ندارد . در یکی از روزها او سر یک شرط بندی عاشق یکی می شود و تمامی اعتقادات و نظراتش درباره ی عشق عوض می شود و …

 

فیلم خنده دار و جذاب است و می تواند شما را ساعتی سرگرم کند ولبخند به روی لب شما بیاورد . حال یک کمدی – رمانتیک ترکیبی یک اثر تماشایی را ساخته است . داستان فیلم داستان جالبی است که از نظر عموم مردم نیز فیلم مورد پسند واقع شده و توانسته فیلم در رتبه ی فیلم های خوب قرار بگیرد . عده ای اما از داستان فیلم مشکل گرفتند و گفته اند که داستان شباهت زیادی به فیلم دلشکسته و امثال ان فیلم ها دارد که با کمدی ترکیب شده و اثر بدی به وجود آورده که انسان را درگیر خود نمی کند . حال ب طور کلی فیلم اثر بدی نیست و ارزش تماشا را دارد .

 

بازیگران معروف کمدی در فیلم ایفای نقش می کنند از جمله علی صادقی ( بازیگر فیلم دم سرخ ها ) و اکبر عبدی و …  فیلم حتی بدترین داستان هم داشته باشد باز هم این افراد فیلم را به یک کدیی خنده دار تبدیل می کنند.

 

عوامل ساخت فیلم عشقولانس

کاگردان: محسن ماهینی

تهیه‌ کننده: عبدالله باکیده

تدوین: نازنین مفخم ، نیما حسندوست

تیتراژ: پویان تیزکار ، میلاد عمرانی

جلوه‌ های ویژه: میلاد عمرانی

مدیر فیلمبرداری: امید امین نگارشی

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح

مدیر تولید: محمدرضا نجفی

مدیر تدارکات: سعید حاجی زاده

طراح گریم: اعظم رحمانی، حسین صالحیان

صداگذار: حیدر نجفی

بازیگران :محمدعلی محمدی (امیر) ، محسن ماهینی (مجید) ، اکبر عبدی (کرامت) ، علی صادقی (سهیل) ، سحر قریشی (زیبا) ، بهاره افشاری (مریم) ، لعیا زنگنه (شریف نیا) ، نیما شاهرخ شاهی (سهراب) ، فریبا کوثری (زهرا) ، حدیثه تهرانی (هستی) ، محمود پاک نیت (ظفری) ، محسن افشانی (نوید) ، چنگیز وثوقی (شهرام) ، شیرین بینا (ثریا)

 

گالری تصاویر

دانلود فیلم عشقولانس

 

دانلود فیلم عشقولانس

 

دانلود فیلم عشقولانس