دانلود فیلم چپ راست با لینک مستقیم

دانلود با حجم کم و ترافیک نیم بها

Download new movie left and right for direct

گالری تصویر و توضیحات اضافه شد

 

 

توضیحات مختصری درباره ی فیلم چپ راست

چپ راست تازه ترین فیلم با چهار کارگردان بزرگ ایران است. این اولین بار است که چهار کارگردان و ستاره ی سینمای کمدی در یک اثر مشترک با هم همکاری میکنند. رامبد جوان / پیمان قاسم خانی / سروش صحت و حامد محمدی چهار هنرمندی که سابقه ی درخشانی در ساخت اثار کمدی دارند در این فیلم سینمایی کنار یک دیگر قرار گرفته اند. میتوان گفت با این کارگردانان بزرگ این فیلم یک کمدی خیلی پر بیننده , جذاب و خنده دار خواهد بود.

 

فیلم سینمایی چپ راست که پیش تولید و تولید آن در دی و بهمن امسال در سکوت کامل خبری فیلم برداری شد از جمله پروژه های سینمایی بود که در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس کرونا از سمت ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامتی و ایمنی هنرمندان و عوامل ساخت فیلم تصمیم به توقف فیلمبرداری آن گرفته شد. این درحالی است که کمتر از یک هفته تا پایان فیلمبرداری این فیلم باقی مانده بود . گفته می شود پس از بازگشت به شرایط عادی فیلمبرداری این فیلم سینمایی مجدد از سر گرفته خواهد شد.

 

این فیلم کمدی که به نظر میرسد فیلم خوبی باشد احتمالا در سال 99 به اکران برسد. همچنین موضوع بحث بر انگیز فیلم نوید کمدی متفاوتی را برای مخاطبان سینما به همراه داشته باشد. از لیست و نام بازیگران فیلم اطلاعاتی در دست نیست.

 

عوامل ساخت

کارگردان ها:رامبد جوان (قانون مورفی) , سروش صحت (بازیگر ما همه با هم هستیم) , پیمان قاسم خانی , حامد محمدی

بازیگران : از نام بازیگران اطلاعاتی در دست نیست

لیست سایر عوامل ساخت این فیلم به زودی!

 

لینک های دانلود

دانلود با کیفیت 360 / دانلود با کیفیت 480 / دانلود با کیفیت 720 / دانلود با کیفیت 1080

لینک های دانلود به محض اکران و انتشار فیلم در سایت قرار گرفته می شوند.

 

گالری تصاویر

 

رامبد جوان کارگردان فیلم چپ راست

 

سروش صحت کارگردان فیلم چپ راست