دانلود فیلم سینمایی پیکسی Pixie 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی  + لینک مستقیم 

دانلود فیلم خارجی پیکسی 2021 سانسور شده 

download new movie Pixie 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم پیکسی 2020 

فیلم Pixie 2020 با ژانری جنایی ، کمدی ، هیجانی محصول کشور انگلستان در سال 2020 به کارگردانی و نویسندگی برنای تومپسون و با حضور بازیگران تازه کار هالیودی اولیویا کوک ، فرا فری ، روی فلک بایرن بوده که توانست در همان هفته های اولیه به دلیل جذابیت فوق العاده و در هم آمیختگی سکانس های جنایی و کمدی بیشتر مورد دید قرار گرفته و از اهمیت بالایی برخوردار بوده، و با بودجه کم بهترین فیلم را ارائه دهد .

 

با این حال گفته شده که این فیلم به دلیل جذابیت بصری و استفاده از شخصیت شناسی های جذاب و هم چنین فضای های رنگی در صحنه های فیلم بیشتر مورد حمایت قرار گرفته و توانست نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و امتیاز 5.8 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD  و ارای مردمی موافق 963 رای را ازآن خود کند. با این حال تماشای این فیلم مهیج و کمدی برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید این فیلم را به صورت کاملا رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت کافی ببرید.

 

داستان این فیلم هیجان انگیز درباره ی دختر جوانی است که به تازگی مادرش را از دست داده و حس تنهای مضاعفی می کند. اما فکر های عجیبی به سرش زده وسعی دارد تا بخاطر انتقام مادرش نقشه ی یک دزدی بزرگ را طراحی کند، اما باید خود را از دست گانگستر های ایرلندی فراری داده و پدرسالاری خود را بپذیرد به همین دلیل سعی می کند تا سرنوشت خد را انتخاب کند…

 

عوامل ساخت و تولید Pixie 2020

کارگردان و نویسنده : برنای تومپسون

بازیگران : اولیویا کوک ، فرا فری ، روی فلک بایرن

سال انتشار :  2020 23 اکتبر

محصول کشور : انگلستان

ژانر فیلم : جنایی ، کمدی ، هیجانی

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس چسبیده فارس

مدت زمان : 85 دقیقه

توزیع کننده : نتفلیکس

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Pixie 2020

 

بازیگران فیلم Pixie 2020

 

پشت صحنه فیلم Pixie 2020