دانلود فیلم بیوس (BIOS 2020) با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم و حجم کم بدون حذفیات

Download new movie BIOS for direct

گالری تصاویر اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم بیوس (BIOS 2020)

فیلم BIOS به کارگردانی Miguel Sapochnik در  ژانر علمی تخیلی می باشد . میگوئل سپوچنیک کارگردان سریال های فوق العاده ای مانند (بازی تاج و تخت) و {نبرد حرامزاده ها}می باشد و اکنون اولین فیلم سینمایی‌ اش را با نام بیوس ( BIOS ) در ژانر علمی-تخیلی می‌ سازد.

 

داستان فیلم درباره ی جهان بعد از از بین رفتن و اخر و الزمان است که یک دانشمند سازنده روی زمین باقی مانده که رباتی را می سازد که بعد از مرگش از سگ او محافظت کند. این ربات همه چیز را می اموزد و از احساس های انسانی مانند ترس ,خشم ,عشق ,عصبانیت ,مهربانی , خوش اخلاقی و تمامی احساس های انسانی برخوردار است .

 

تهیه کننده ی فیلم (رابرت زمه‌کیس) با بازیگر فیلم تام هنکس باهم در چند فیلم دیگر همکاری داشته اند (دور افتاده) . در ابتدای سال ۲۰۱۸ استودیوهای زیادی سر خرید حق این فیلم با یکدیگر رقابت کردند. در نهایت گفته شد که استودیوی امبلی اینتر تینمنت پروژه را خریده و حق پخش آن هم با یونیورسال است. این فیلم با بازی ستارگان بزرگی مانند Tom Hanks, Laura Harrier, Caleb Landry Jones فیلمی بسیار زیبا را ساخته است . فیلم از کیفیت فوق العاده و داستان بسیار خوبی برخوردار است که به نظر می رسد فیلم به رتبه ی بالایی دست یابد و بتواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

 

می توان گفت سال 2020 سالی برای ساخت فیلم های علمی تخیلی بود و بیشتر فیلم ها که تا کنون برای سال 2020 رونمایی شده اند ژانر علمی – تخیلی داشته اند.

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان : Miguel Sapochnik

تهیه کننده : رابرت زمه‌کیس

بازیگران: Tom Hanks, Laura Harrier, Caleb Landry Jones

تاریخ اکران : 2 اکتبر (11 مهر 1399)

 

گالری تصاویر

 

تام هانکس بازیگر فیلم بیوس

 

بازیگر فیلم بیوس

 

لینک های دانلود

دانلود با کیفیت 480 / دانلود با کیفیت 720 / دانلود با کیفیت 1080

لینک های دانلود بعد از اکران فیلم اضافه خواهند شد.