دانلود فیلم سبز، سفید، قرمز با لینک مستقیم

دانلود فیلم با حجم نیم بها و کیفیت بالا

Download new movie green / white / red for direct 

گالری تصویر اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم سبز، سفید، قرمز 

فیلم به کارگردانی محمد حسین لطفی در ژانر درام – اجتماعی – اکشن در سال 98 فیلمبرداری شده است . فیلم سبز، سفید، قرمز فیلمی پس از فیلم به وقت خماری می باشد. تهیه کننده این فیلم سینمایی نیز پرویز امیری است که بخشی از سکانس فیلم برداری آن در شهر استانبول ترکیه می باشد.

 

داستان فیلم سبز، سفید، قرمز درباره چند جوان نخبه است که قصد دارند پرچم کشور عزیزمان ایران را به اهتزاز در آورند. سبز، سفید، قرمز یک فیلم اکشن جذاب وطن پرستانه است که سعی دارد تا چهره واقعی نخبگان کشورمان و مشکلاتی که با آن ها روبه رو می شوند را به نمایش درآورد. از ستارگان فیلم نیز میتوان به مهدی سلطانی، بهاره کیان افشار، نادر سلیمانی، ایرج نوذری، بهنوش بختیاری، حامد هایدی، امیر اسماعیل زاده، شهرام اشرفی، مرتضی وطن خواه اشاره کرد .

 

توضیحات تکمیلی

این فیلم که نام آن از رنگ پرچم کشور عزیزمان الگو گرفته است قرار است فیلمی خوب در ژانر خود باشد (اکشن).قهرمان سازی از فرزندان ایرانی هدف اصلی این فیلم سینمایی معرفی شده است و برای جذاب‌ تر کردن این پروژه از صحنه‌ های اکشن و هیجانی استفاده می‌ شده است . فیلم به گفته ی کارگردان فیلم (محمد حسین لطفی) قرار است فیلمی جذاب باشد و عللاوه بر فیلمبرداری در چند شهر ایران در کشور ترکیه نیز بخش هایی از آن فیلمبرداری شده است.

 

عوامل ساخت و تهیه ی فیلم

کارگردان:محمد حسین لطیفی

تهیه کننده:پرویز امیری

نویسنده:پیمان عباسی

بازیگران (کامل) :مهدی سلطانی ، بهاره کیان افشار (فیلم گربه ی سیاه)، نادر سلیمانی، ایرج نوذری، بهنوش بختیاری (بازیگر زندانی ها)، حامد هایدی، امیر اسماعیل زاده، شهرام اشرفی، مرتضی وطن خواه، مهدی ساجدی، کورش پوراسماعیل، امیرسامان سعادت نژاد، علی اکرامی، حسین زمانی، به همراه هنرمندان نوجوان امیرکیان عبدی، پارسیا شکوری، ایمان امیری، آلینا آل و گلبرگ محمدی

 

گالری تصاویر

 

دانلود فیلم سبز سفید و قرمز

 

دانلود سبز سفید قرمز