دانلود رایگان فیلم سینمایی سندباد و سارا

دانلود اثر زیبای سینمایی سندباد و سارا به کارگردانی غلامرضا آزادی

download new movie sandbad va sara for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم سندباد و سارا

فیلم سینمایی سارا و سندباد فیلمی مخصوص کودکان و نوجاون و هم چنین بزرگسالان به کارگردانی غلامرضا آزادی می باشد .هم چنین می توان گفت که آزادی و همسرش فریال بهزاد  دومین اثر را به عنوان همکاری با همسرش آغاز کرد اند .و خواستند تا مطبی دور از هرگونه تکرار را وارد سینما سازند .این کارگردان که اصالتا از قشم است وداستانی با کارتون دوست داشتنی زمانهای گذاشته وبرگرفته از نام سندباد می باشد .

 

بیوگرافی غلامرضا آزادی

آقای ازادی که سر رشته ایی در فیلمبرداری نیز دارد مدرک خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به عنوان فیلمبردار و تهیه کننده آغاز کرده اند .البته که می توان ایشان را به عنوان یکی از افراد کارکشته و معروف نیز به شمار آورد .اقای آزادی حدودا 50 فیلم را فیلمبرداری کرده اند و در حول حوش 11 اثر را به تهیه کنندگی خود به پایان رسانده اند . که موفق به دریافت جایزه نیز بوده اند .در این داستان نویسنده و بازیگر هر دو به ساخت یک فضای کاملا کودکانه و ثمبلیک پرداخته اند و سعی دارند تا هیجان کافی وانرژی لازم از فیلم را به مخاطب بدهد .

 

معرفی بازیگر

البته نکته جالبی که می توان اضافه کرد شخصیت دوست داشتنی و قهرمان گونه کاوه پسر جوانی است که به عنوان یک ابر قهرمان در فیلم حضور دارد او پسر جوانی ست که با عمه خود زندگی را سپری می کند .. هم چنین یکی از نقوش مثبت خانم الهام طهموری بازیگر سریال وارش حضور داشتند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : غلامرضا آزادی

تهیه کننده :فریال بهزاد

بازیگران : مهدی امینی خواه ,شهرام لاسمی ,الهام طهموری, محمد مهدی احدی, آیدا نامجو ,عباس بابایی, محمدرضا سهرابی ,شادی محمدپور, نازنین احمدی, صائب بازماندگان, آیلین محمدپور

موسیقی : مهدی خیرخواهی

تدوین: مینا تقوی

فیلمبرداری : پیام آزادی

 

تصاویر فیلم

دانلود فیلم سندباد وسارا

 

تصاویر فیلم سندباد و سارا