دانلود فیلم مرد نامرئی (The Invisible Man 2020) با لینک مستقیم

لینک دانلود با کیفیت 720 اضافه شد

Download new movies The Invisible Man 2020 for direct

بدون حذفیات و همراه با تریلر

 

اندکی درباره ی فیلم  مرد نامرئی

فیلم فوق العاده ی مرد نامرئی به کارگردانی Leigh Whannell محصول سال 2020 می باشد .  این فیلم فوق العاده علاوه بر داستانی بسیار خوب و جذاب ستارگان بزرگی همچون Elisabeth Moss, Oliver Jackson-Cohen, Harriet Dyer در فیلم ایفای نقش می کنند.

 

این فیلم با ژانر ترسناک – هیجان انگیز – تخیلی فیلمی با فروش فوق العاده تبدیل شد. به نقل از ورایتی، فیلم مرد نامرئی (The Invisible Man 2020) در کمتر از دو هفته 104 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است . فیلم غیر از ایالات متحده در 65 کشور از جمله کانادا، انگلستان، اسپانیا و کره جنوبی اکران شده است. این فیلم در ایالات متحده ی آمریکا 56 میلیون دلار فروش داشته است . مرد نامرئی در آخر هفته افتتاحیه خود 28.2 میلیون دلار به دست آورد که بالاترین رقم برای یک فیلم در ژانر وحشت از سال گذشته می باشد .

 

 

فیلم در ژانر ترسناک یکی از بهترین فیلم ها می باشد که با جذابیت فراوانی همراه است . صحنه های هیجان انگیز فوق العاده ای در فیلم وجود دارد که جذابیت فیلم را دو چندان کرده است . فیلمبرداری جذاب این فیلم نیز نقطه ی قوت دیگری از این فیلم می باشد . مرد نامرئی شخصی است خشن و نامزد سسیلیا کاس می باشد که دست به خودکشی میزند . اما سسیلیا کاس کاملا مطمئن نیست که او مرده شب هنگامی که میخوابد چشمش را که باز میکند نامزدش را میبیند که در اصل خودکشی کرده و مرده! حال ….

 

میتوان گفت این داستان فوق العاده می باشد که حتی شنیدنش هم جذابیت دارد حال با صوت عالی و صحنه های جذاب و صد البته ترسناک و هیجان انگیز این فیلم یک اثر خاص می شود که این جذابیت فیلم را از فروشش هم میتوان فهمید.

 

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان :Leigh Whannell

نویسنده :Leigh Whannell

تهیه کننده : Jason Blum / Kylie du

بازیگران : Elisabeth Moss  / Aldis Hodge/Storm Reid  /Harriet Dyer  /Michael Dorman  /Oliver Jackson-Cohen

موسیقی : Benjamin Wallfisch

فیلمبردار :Stefan Duscio

تاریخ انتشار : 27 فوریه 2020 (استرالیا) / 28 فوریه 2020 (ایالات متحده)

داستان فیلم بر اساس : The Invisible Man نوشته شده توسط :H. G. Wells

بودجه : 7 میلیون دلار

گیشه ی فروش : 104/3 میلیون دلار

 

گالری تصاویر

 

The Invisible Man

 

بازیگر فیلم The Invisible Man

 

فیلم مرد نامرئی