دانلود فیلم هفت پرده با لینک مستقیم

دانلود با دو کیفیت {عالی/متوسط}

همراه با گالری تصاویر

 

اندکی درباره ی فیلم هفت پرده

کارگردانی فیلم را فرزاد موتمن به عهده داشته است و فیلم محصول سال 1379 می باشد . داستان فیلم از این قرار است که چهار جوان برای حل مشکل مالی خود گرد هم آمده و با هم مشورت می‌کنند. آن‌ها پس از توافق با هم تصمیم به تلاش مجدد برای تهیه پول می‌ گیرند. اما پس از ناکامی و ناامیدی مجددا گرد هم آمده و علی‌ رغم میل باطنی خود تصمیم به سرقت می‌ گیرند. آن‌ ها با فراهم آوردن مقدمات و تهیه اسلحه به فروشگاهی حمله کرده و پس از سرقت متواری می‌ شوند. آن‌ها پس از تعقیب و گریز سرانجام توسط پلیس محاصره شده و کشته می‌ شوند.

 

فیلم محصول حدود 20 سال پیش می باشد و در آن زمان گلشیفته فراهانی در ایران بوده است و در این فیلم ایفای نقش کرده است . نام فیلم چندین بار در زمان ساخت و دریافت مجوز تغییر کرده است از جمله : امید، نیاز، هجران، عزم، خوف و فتح. فرزاد موتمن دوران کودکی و نوجوانی اش را در آبادان سپری کرد و بعد از اتمام تحصیلات در مقطع متوسطه برای ادامه تحصیل راهی آمریکا شد. وی به عنوان تازه ترین کارش در 1397 فیلم {چشم و گوش بسته} را راهی سینما کرد . ایشان آثار موفق زیادی در کارنامه اش دارد و کارگردان موفقی است.

 

ایین فیلم به عنوان عوایل کار آقای فرزاد موتمن فیلمی زیبا و جذاب می باشد که ارزش تماشا را دارد . فیلمی با داستانی سرگرم کننده و زیبا . بازیگران سر شناس و نامی نیز در فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و توانسته اند اثری زیبا را بسازند.

 

عوامل تهیه ی فیلم

کارگردان :فرزاد موتمن

تهیه کننده :شرکت وراهنر

نویسنده : سعید عقیقی

فیلم بردار : همایون پایور

تدوین : بهرام دهقانی

بازیگران : فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی، مانی کسرائیان ، گلشیفته فراهانی ، عسل بدیعی ، ماهایا پطروسیان، بهزاد فراهانی

 

گالری تصاویر

دانلود فیلم هفت پرده

 

دانلود فیلم هفت پرده