دانلود فیلم هیج جا No Place 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی هیج جا 2020 بدون حذفیات 

 download new movie No Place 2020 for direct link 

پخش تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم هیج جا 2020 

فیلم No Place 2020 جذاب و تماشایی با ژانری جنایی محصول کشور آمریکا در سال 2020 و به کارگردانی ماتسو کاس می باشد و توانست مخاطبان بالایی در هفته های اولیه اکران خود به دست آورد. این فیلم به دلیل جذابیت فوق العاده خود و داستان روانی جذابش توانست رای مردم 45 هزار و نمره 5.5  از 10 را  در سایت IMBD از آن خود کرده و در لیست بهترین های 2020 قرار بگیرد.

 

هم چنین می توان اضافه کرد: که این فیلم با بودجه 80 میلیون دلاری توانست فروش بالای 150 میلیون دلار داشته و به دلیل رسایی در شخصیت پردازی و هم چنین رعایت نکات فنی موفق  به ورود لیست بهترین های 2020 در میان فیلمهای هم ژانر خود شد .

 

با این حال گفته می شود ، که کارگردان فیلم ماتسوکاس یکی از مشهور ترین های هالیودی بوده که با بازیگران زیاد و معروفی همکاری داشته، که از جمله آنها می توان به فوربا شفرد ، افتون شپارد و بنیامین مادرید اشاره کرد. از این رو می توان این فیلم را قابل تماشا داشته و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت آیرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی

داستان فیلم هیج جا 2020 بسیار گنگ و نامفهوم با پایانیباز بوده،  فردی بنام مک در حال تلاش است که حقایق سفری خطرناک را برملا کرده و با جوانی برای پی بردن به راز دوستش همکاری کند  اما …

 

 

عوامل ساخت و تولید No Place 2020

کارگردان : پیتر ماتسوکاس

نویسنده : بنجامین مادرید ، پیتر مت سوکس

بازیگران : فوربا شفرد، افتون شپارد، بنجامین مادرید

ژانر فیلم : جنایی

تاریخ انتشار : 2020

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس چسبیده فارسی

محصول کشور : آمریکا

تصاویر فیلم  

تصاویر فیلم No Place 2020

 

داستان فیلم No Place 2020

 

کارگردان فیلم No Place 2020