دانلود رایگان فیلم سینمایی بازیوو

دانلود فیلم ایرانی بازیوو با لینک مستقیم

download new movie bazivoo for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با کیفیت بالا

 

اندکی درباره ی فیلم بازیوو

فیلم سینمایی سینمایی بازیوو ساخته امیرحسین قهرایی می باشد که در سال 1398 تولید ان کلید خورد و با همکاری لیندا کیانی و پژمان بازغی اکران خواهد شد . البته ناگفته نماند که بازیگران دیگری نیز در این فیلم حضور دارند اما اطلاعات کافی از آن فعلا در دسترس ما نمی باشد.همانطور که تا کنون متوجه شده اید این فیلم قرار است از یکی از بهترین فیلمهای کودکان ونوجوانان باشد که از هم اکنون مخاطب زیادی در حال جذاب آن هستند و کاملا پیگیر تولید آن نیز می باشد.

 

معرفی امیر حسین قهرایی

آقای قهرایی متولد سال 1332 متولد اصفهان و فارغ التحصیل رشته فیلمسازی می باشند .ایشان از همان ابتدا به تولید فیلمهای کمدی کودکان ونوجوانان در سینما مشغول به کار شدند  از آثار وی می توان به سریال علی کوچولو، چاق ولاغراشاره کرد. هم چنین ایشان در تولید دوربین مخفی با اقای مسعود رسام نیز همکاری داشته اند .و این کار را به طور حرفه ایی آغاز کرده اند .

 

ایشان که قرار بود برنامه دوربین مخفی خود را به شبکه های تلویزیونی برساند اما در یک عمل ناگهانی مدیر شبکه آموزش اکیپ دیگری را برای این کار انتخاب کرد و همین تیز باعث شوک بزرگی به وی شد و متاسفانه به خاطر مشگکلاتی نشد .هم چنین می توان در این فیلم از جناب آقای اميرحسين قهرايي نیز به عنوان تهیه کننده فیلم نام برد این فیلم به عنوان بازی های رایانه وارد سینما خواهد شد و گفته می شود که خواهد توانست دید متفاوتی به خود داشته باد و مخاطبان زیادی جذب کند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : امیرحسین قهرایی

تهیه کننده : غلامرضا موسوی

نویسنده : سلمان خورشیدی

بازیگران :پژمان بازغی,لیندا کیانی بازیگر فیلم مرده خور

فیلمبرداری :سهیل نوروزی

 

تصاویر فیلم

دانلود فیلم بازیوو

 

بازیگران فیلم بازیو

 

بازیوو